Bran, Brasov

0 comentarii

Bran, Brasov. Fara orasul Brasov, din pacate, pentru ca s-a iscat o furtuna uriasa chiar in momentul in care am vrut sa-l vizitam. Dar am ajuns la Rasnov. Si la Castelul Bran (pe care vi-l arat imediat). Asa ca suntem multumiti! …deocamdata :))

Drumul pana la Bran a fost amazing!!! 😀 Peisaje care-ti taie respiratia, aer curat de munte, ceata groasa, nori pufosi ce se odihnesc in vai…ati inteles ideea, a fost incredibil!!!!!!! :))

Aici ii strigam lui Bogdi: Fa poze, Bogdi!!!! Trage geamul, sa se vada bine! Ba nu, nu-l trage, sa nu-ti pice telefonul! Aaa, fa ce vrei, dar prinde macar o poza faina! 😀 …ceea ce a si facut, iubirea mea!!!

Eu, pe partea mea de geam, duceam aceeasi lupta 😛

Am mai fost noi cu capu-n nori (mai ales eu, haha!!) dar mai mult metaforic…insa atunci, dupa cum vedeti, eram cu-adevarat! :))

Vila in care ne-am cazat a fost foarte generoasa cu noi, mai ales din punct de vedere vizual. Dimineata, pe terasa, la cafea, sorbeam cu nesat din ceasca si admiram castelul Bran, ce se intrezarea in departare…

Iar Bogdi si-a facut imediat o prietena, o pisicuta dragalasa careia ii placea la nebunie sa motaie pe pernele pufoase de pe veranda:

…si sa se joace cu Bogdi 🙂

Urmatorul pas a fost, desigur, sa exploram putin zona. Si ne-a placut tot ce-am vazut! Vile cochete, hanuri, restaurante…

Apoi, pas cu pas, pe langa micile tarabe cu serbet, miere, cascaval afumat si miros de kurtos kalacs, am ajuns in centrul Branului. Foarte atragatoare micutele restaurante din zona. Si mancarea foarte buna!!!

Aceasta terasa in aer liber ne-a atras in mod deosebit, cele mai multe poze „culinare” fiind facute aici, in timp ce serveam micul dejun, pranzul sau cina 😀

Va insir mai jos cateva dintre ele (n-am facut poze la tot ce-am consumat, desi as fi vrut 😀 )

Prima comanda: cafeaua!!! Nu povestim nimic pana nu-mi beau cafeaua, o regula pe care Cipi o cunoaste mult prea bine 😀

Apoi micul dejun, cu muzica din anii ’80 in surdina… M-am bucurat sa reaud A-HA 🙂

La final, bineinteles, desertul!!! 😛

La pranz: pizza si penne cu somon! Buuuna pizza dar si mai bune pastele!!! :))

Iar la cina nu se mai mananca nimic, stiati, nu?! Sunt permise doar dulciurile 😀  Marlenka, mai ales!!!!!!

Ei, poate si bauturile!!! Berea „Dracula” l-a incantat pe Bogdi mai mult decat smoothie-ul cu fructe de padure :)) Mi s-a parut haioasa ideea lor de a adauga sirop de rodii (cred, posibil sa ma insel) in bere, pentru a o face sa para „sangerie”:

Pana si-o mireasa „furata” am vazut intr-o seara, frumoasa cum sunt toate miresele (…si da, am lacrimat putin, cum fac mereu cand vad o nunta 😀 )

Seara totul devenea si mai frumos, asa ca ne plimbam mult. Nu ne grabeam sa ajungem inapoi la vila :))

La final, va arat o poza cu Bogdi in intuneric, asa cum a scris el pe Instagram 🙂

A doua zi am vizitat castelul Bran si a fost o experienta de neuitat, asa ca va astept sa ne insotiti si-acolo!!!

image_pdfPDF

Alte articole interesante pentru tine

Scrie un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.